Prekių pristatymas ir grąžinimas

Užsakydami prekes galite rinktės vieną iš dviejų pristatymo būdų:

  1. Siuntų pristatymas Lietuvos paštu. Pristatymo terminas iki 6 darbo dienų. Kainos už pašto paslaugas 2,50 EUR.
  2. Atsiėmimas Vilniuje. Atsiimti prekes Vilniuje galite adresu Pylimo g. 36/2, po to kai gausite patvirtinimą, kad jis yra paruoštas (terminas iki 3 darbo dienų)

Į kitas šalis pristatome pagal atskirą susitarimą, o kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei pageidautumėte tokios paslaugos, susisiekite su mumis ir nuspręsime, koks būdas būtų Jums patogiausias.

Prekių grąžinimas:

• Prekių keitimas bei grąžinimas. Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkejui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

• Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Pylimo 36/2, Vilnius „Malonios smulkmeno“ parduotuvėje arba atsiųsti kurjerio . Pirkėjui apmokant grąžinimo išlaidas. Nekokybiškas prekes galite grąžinti nemokamai.

• Pinigus už Jūsų įsigytas prekes grąžinsime ne vėliau kaip per 14 dienų.

• Negrąžinamos tik Pristatymo išlaidos.

• Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
  2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas paviršius, Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
  4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
  6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
  7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.

• Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 71.00, išskyrus 71.17)

Skundai dėl siuntinio sugadinimo siuntimo metu turi būti pateikti siuntinį pristačiusiam paštui. Tokios prekės negali būti grąžinamos, išskyrus tuos atvejus, kai siuntinio sugadinimo priežastis yra akivaizdus netinkamas įpakavimas